دانلود Ready Contact List Pro v2.0.8 - برنامه مدیریت مخاطبین اندروید
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تبلیغات
.



بازدید : 487
نویسنده : بهمن نامی

 Ready Contact List Pro v2.0.8 اپلیکیشنی برای مشاهده و مدیریت مخاطبین دفترچه تلفن گوشیهای اندرویدی است که توسط تیم نرم افزاری Ready منتشر شده و در دسترس کاربران قرار گرفته است. با نصب این نرم افزار قادر خواهید بود لیست مخاطبین خود را به شکلی متفاوت و البته زیبا مشاهده نموده و گزینه‌های بیشتری پیش رو داشته باشید. برای مثال میتوانید لیستی از مخاطبین پرکاربرد خود را ایجاد کرده و راحت تر به انها دسترسی داشته باشید. نکته کاربردی دیگر یکپارچگی برنامه با مسنجرهایی نظیر واتس اپ و وایبر است؛ با استفاده از این قابلیت شما میتوانید از داخل برنامه و با انتخاب مخاطب بصورت مستقیم تماسهایی را از طریق وایبر و واتس اپ برقرار نموده و یا اقدام به ارسال پیام نمایید. قابلیتهای این برنامه تنها به بخش لیست مخاطبین محدود نمیشود؛ چرا که مثلا حین دریافت تماس از یک مخاطب اطلاعاتی کلی از تاریخچه تماسهای برقرار شده با آن مخاطب هم برای شما نمایش داده میشود. همانطور که در لابلای توضیحات هم اشاره شد، رابط کاربری برنامه بسیار زیبا بوده و بر اساس آخرین چهارچوبهای گوگل (material redesign) شکل گرفته است. 

لازم بذکر است که سایتهای معتبر متعددی به تعریف و تمجید این اپلیکیشن پرداخته و آن را به کاربران توصیه نموده اند. در این پست نسخه Pro این اپلیکیشن را برای کاربران عزیز تدارک دیده ایم که امیدواریم مورد رضایت همراهان همیشگی ابرک اندروید واقع شود.
 

کاربران گرامی توجه داشته باشید :

درست است که این برنامه در مارکت گوگل بطور رایگان عرضه شده است ، ولی در نسخه رایگان ، تمام امکانات برنامه در دسترس نیست و شما باید نسخه کامل را خریداری کنید ، ولی نسخه ای که ما امروز برایتان قرار داده ایم نسخه فول آنلاک شده بوده و تمام ویژگی ها و امکانات اپلیکیشن در دسترس شماست.



:: برچسب‌ها: نامی ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: